Through 'Nestworking' you build an energetic gradient for the change you want to achieve - "Growing is an act of freedom"
9 dec. 2015
The Quality Presence - ROI as ''return on involvement''
Urmează să ţin azi un mic workshop despre folosirea abilităţilor pe care le găsim, le antrenăm şi le creştem în NESTworking în situaţii specifice comunicării de marketing. E interesant de observat că multe din cuvintele care au apărut cel mai frecvent în feedback-ul participanţilor la atelierul de coaching în comunicare sunt în mare măsură cuvintele pe care orice furnizor ar dori să le aducă în mintea cumpărătorului său.
Content marketing înseamnă în primul şi în primul rând ''prezenţă'': să fii prezent pentru consumator, să ai o prezenţă de calitate, anume ca să determini şi din partea lui.. prezenţa! La raft, la curs, la o conferinţă, la un eveniment.
Contextul actual reflectă dramatic efectele tehnologiei informaţiei - e interesant cum un instrument schimbă chiar conţinutul pe care era aplicat. Tradiţional, obişnuiam să spunem ''No news, good news'', ei bine, acum, când oricine poate fi o sursă de informaţie, o companie trebuie să îşi construiască strategia de comunicare de marketing de la evidenţa faptului că ''No news is the end!''
Iar ''news'' înseamnă conţinut: pentru că viteza de informare (CÂND ''se'' spune) e o variabilă pe care nu o poţi controla, e musai să gestionezi atent CE, PENTRU CE, CUM, CUI.”
Am să vorbesc despre cuvintele ''vânzătorului'' ca... ''madlene'' - da, mecanismul proustian este valabil şi aici, deaorece orice comunicare tot în om ajunge şi deschide un set de informaţii în mintea ''cumpărătorului''. Aceste cadre de referinţă, cum le zicem în coaching, ne determină - sau nu! - să dăm curs îndemnului vânzătorului. Am să vorbesc despre coaching în practica atenţiei la consumator - pentru că el este ''cititorul'' tău. Despre povestire ca instrument de marketing. Despre recunoaştere si celebrare reciprocă - furnizor şi cumpărător. Despre noul inteles al ROI: de la return on investment la return on involvement - cum a propus Kevin Roberts, CEO Saatchi Saatchi. Despre CQ - curiosity quotient - cel care poate avea un rol esenţial în ''consumer engagement''. Şi despre ceva ce nu spun că voi vorbi - ''veniţi curioşi!'', vorba unui storyteler...mov ;)
Prezentarea a avut succes şi acum doi ani la Conferinţa ''Content Marketing'', organizată de Learning Network la Bucureşti. Se numeşte "Bond. Relationship Bond." titlul prezentarii, este, el insusi, un story!
A, când am spus că nu spun despre ce voi vorbi era în chestie o povestire intr-un cuvant, ghici, cuibule, ce e ;)
Am spus că e la Cluj? E la Cluj :)
Atelierul NESTworking se reia în Bucureşti, la sfârşitul lui ianuarie 2016.
Puteţi să vă înscrieţi aici: www.revdepov.ro/nestworking