21 aug. 2010

Dumnezeu e numai unu’

Compunere facuta de Bula despre unicitatea lui Dumnezeu.

Dumneazeu mi-a spus: ”Daca vrei o viata dulce, vezi ca (eu/ei) sunt aici.”
Cand am deschis ochii si am vazut un singur Dumnezeu, am strigat:
”Dumnezeu e numai unu’!”

(variatiuni pe o tema data – data poporului roman :) -
Mama mi-a spus: “Daca vrei ceva dulce, vezi ca ti-am facut prajituri."
Cand am deschis frigiderul si am vazut o singura prajitura, am strigat:
“Mama e numai una!” )

Pe marginea unui comentariu al Elizei:
Dacă putem vorbi despre un Dumnezeu-Adevărat care există în fiecare
dintre noi, eu cred că e acel Dumnezeu în a cărui credinţă devenim mai
buni. Pentru mine, e un Dumnezeu al Respectului, Iubirii şi
Corectitudinii, pentru alţii e un Dumnezeu care distribuie pedepse şi
recompense în funcţie de ritualuri, penitenţe şi sacrificii, dar ambele
ipostaze sunt la fel de "adevărate" dacă ne determină să ne depaşim
limitele şi să devenim astăzi mai buni decât am fost ieri şi la fel de
false dacă se rezumă la declaraţii şi alegeri pur conjuncturale,
ghidate de un interes personal oarecare.
Publicat de către Elisabeta Stanciulescu la Invitaţie către înţelepciune , 8/21/2010



Comentariul are titlul DE CE EXISTA DUMNEZEU?
un raspuns corect ar fi DE FRANGHIE, MONSER!

raspuns care se intrevede si la Cioran in Ispita de a exista..
;-)