31 oct. 2010

Ce are a face recenzia cartii cu managerul-coach!?

  • http://www.libhumanitas.ro/face-a-book-2/

    mi-a ramas in cap fraza impresarului lui Tom Jones
    "El ar fi cantat oricum - si DEGEABA!"
    (in sensul ca nu a cantat ca-sa-aiba/pentru-ca-avea succes)
    asa ca, de ziua mea, mi-am daruit acest 'DEGEABA'
    am scris despre o carte pe care tocmai o primisem cadou.

    la o luna dupa aceea, am citit ca a aparut un concurs de recenzii.
    mi-am zis: ia sa pun textul!
    si daca nu castig, creste traficul - din alta nisa.
    DAR am castigat.

    acu ma uit in jurul meu sa vad ce am mai facut degeaba,
    cu mare placere, si oricum.
    sa vad ce concurs (de imprejurari) sa gasesc
    si sa castig!
    coaching through context, carevasazica..

    am postat si pe blog, cu o oarecare aprehensiune
    (scuze, dar nu gasii cuvant mai potrivit :))
    ce va zice comunitatea manageriala apartinatoare despre asta ?!

    poi, sa vedem ce ‘comunica’ despre mine acest fapt:
  • fac/urmaresc un plan (obiective, realitate)
    organizez o activitate (structura, optiuni, sarcini)
    conduc (motivatii, decizii, oportunitati, invatare)
    urmaresc rezultatul (feedback si feedforward=coaching)
  • comunic pe intelesul tuturor
    am o contributie valoroasa pentru ceilalti
    am gandire creativa, generatoare de alternative
    sunt analitica, gestionez informatii si le impartasesc
  • am o atitudine morala, recunosc valoarea altuia
    sunt competenta, eficienta si eficace (am fost premiata :))
    sunt crezuta, placuta si urma(ri)ta (vezi*)
    sunt accesabila si proactiva (scriu aci, vorbesc acolo!)
    sunt capabila sa trezesc entuziasm pentru performanta!
    (am crescut vanzarea produsului si a produsului-eu :))

    Ale cui sunt aceste caracteristici?
    Ale oricarui manager!
    A scrie o poveste
    e proba de baza in orice curs bun de management..

    coaching through context, carevasazica – din nou!

    *azi am ‘implinit’ 600 de persoane care au citit textul
    s-a zis ca ‘textul pare ca vine din carte, e o continuare a cartii’
    ‘cea mai originala’, ‘ce textura!, ca la aia buni’
    si inca --si ‘foarte frumos text! oarecum orgasmic’
    aha. asta e emotie de emotie.

    despre ce a fost vorba aici ?
    despre noua economie: EMOTIONOMICS !/Dan Hill
    hehe – ce stie dumnealui, domnul Liiceanu, unde a ajuns!:))