21 dec. 2016

Cine este Moș Crăciun, domnule!


Ia să pun și aci acest post de pe grupul meu NESTworking, că e closed group.
(In fine, o limitare care nu limitează, vorba domnului Noica Primul atelier open din 2017 începe pe 30 ianuarie.)

De ceva ani, am tot spus și scris despre operatorul (eh) AER, atenție, empatie, respect. (Nu știu pe ce căi sinaptice am ajuns la el, poate de la dezvoltatorul personal (sic!)Tănase Scatiu?! Știți, după o vizită a lui se cerea să se deschidă geamul)

AER, descriptivitate, acknowledge și toți ceilalți operatori despre care e vorba in NESTworking, toți sunt utili pentru a fi din ce în ce mai mult... dezvoltați. Adică în starea a treia:



În fine, aveți aci o animație consistentă, bună pentru spiritul de de de... ”ce fac eu în viața mea”, spirit care ne apucă (și ne ține!, doar un pic, așa) mai ales când se termină ceva. Hopefully, sfârșitul de an e un sfârșit frumos împodobit





Apropo de ilustrația stereo asociată acestei perioade, veți găsi la un moment dat o imagine care seamănă mult cu cea a unui Mos Crăciun încovoiat de sacul său. Numai că aci e vorba de umplutura ”shit”. Fii atent ce cari în spate, deci.
Ei, și putem observa că, și în acest caz, operatorul AER își dovedește utilitatea: without smell, any shit could be taken for a marshmallow :))
Mno, scuze, hai să AERisim iute, să miroasă a cozonaci!

...................
Disclaimer: rongleză intenționată.