25 ian. 2017

Ce se mai spune despre NESTworking :)


  •  A fost o expererinta atat de frumoasa.
    A fost ca si cum ai realiza dintr-o data ca ochii pot da zoom, permanent si constient, ca este important sa fii aware si mereu atent si ca acte de kindness iti pot lumina cenusiul cotidian.
    Magda Bunea, tu esti exemplul meu de seninatate, bunatate si perseverenta. :) /Cristina
  • Autenticitate și echilibru, sunt cele două cuvinte care-mi vin în minte atunci când mă gândesc la Magda. Dacă o veți cunoaște veți înțelege ce spun:) /Alexandra
  •  Iti spune lumea ca poti mai mult. Stii chiar tu ca poti mai mult. Nu ai descoperit cum sa faci asta inca. Magda nu iti da soluția, ci te ajuta sa o gasesti chiar tu. Recomand cu incredere! Mai e o zi in care poti sa te înscrii, asa ca fa o investiție in tine acum./ Attila
  •  Atelierul asta e tare fain.il recomand cu drag. Nu e simplu,dar merita. Ca orice lucru bun in viata. O schimbare nu vine peste noapte, dar e musai sa inceapa de undeva.iar Magda Bunea e un gradinar pe cinste./Emilia
  • Am inceput sa ma gandesc ca anul asta mi-ar placea sa repet Nestworking, macar pentru atmosfera aia... putini oameni cunosc care imi inspira liniste si imi transmit ca sunt OK asa cum sunt./ Alexandra
  •  După cursul ăsta simt că am devenit mai inteligentă./ Natalia
 Aci, o imagine cu muuuulte gânduri frumoase de la participanții la NESTworking de la Teach for Romania :)


Dacă vreți să fiți printre cei numai 9 zburători care se antrenează în cuib, vă puteți inscrie aici:
NESTworking, coaching in comunicarea cu sine și cu ceilalți.