24 feb. 2024

Nestworking - un mediu în care te dispui bine. Și dispui de tine.



„Nu are sens să poluăm atmosfera psihică,
dimpotrivă, suntem obligați să creăm bună dispoziție în jur”

(Jurnalul de la Păltiniș, Gabriel Liiceanu)

Reiau când și când lectura acestei cărți: mă bine dispune :) De fiecare dată observ lucruri noi, și asta mă bucură pentru că arată că cresc, văd aspecte noi pentru  căam dobândit cu ce să le văd între timp, nu pentru că nu aș fi fost atentă dățile precedente.

E o carte care te dispune bine: te aranjează în interior astfel încât să te simți mai bine, și aici ne referim la sensul de a te simți, ca atunci când spunem am simțit o atingere. 

Si despre formatul de coaching de grup Nestworking se afirmă că te dispune bine și chiar te face să te simți bine și ani după ce ai participat. 

Am să las aici câteva astfel de vorbe care m-au bucurat: mă binedispune să le recitesc :) 

Sunt atât de incantata sa te regăsesc, cu totul întâmplator pe Facebook, anuntand inceperea cursului de Nestworking modulul I.
Am avut șansa sa te întâlnesc in urma cu 8-10 ani, pe când lucram la banca X; cursul a avut asupra mea un puternic impact pozitiv.
E mai puțin obișnuit, dar scriu in numele fiului meu :) 16 ani; i-am povestit despre curs cu mulți ani in urma și încă mai vorbim despre faptul ca toți oamenii sunt ok și multe întâmplări aproape in fiecare seara.
Nestworking open e deschis oricui ... prin urmare si unui puști timid dar curajos, creativ, bun dar năvalnic și mai ales Adolescent in the mood for grow.
Ma bucur ca am avut șansa sa te întâlnesc și îți mulțumesc încă o data, peste atatia ani, din toată inima.
Cu drag,
A.

Constat că atelierul m-a îndreptat destul de mult către mine; mă privesc mai întâi pe mine (pentru că am realizat că fac și spun multe lucruri care "mă" comunică altfel decât intenționez eu); așadar, sunt mult mai atentă la mine; nu cred că asta e o atitudine "self-centered" în sensul negativ, pentru că, de felul meu, sunt o persoană foarte empatică, adesea atentă la și preocupată mult prea mult de ce face și cum simte celălalt (so, no chance, oricum, să-mi scape ceva din atitudinea celui din fața mea :) ).
Pe mine atelierul m-a deschis foarte mult. Cred că "deschidere" este termenul cu care l-aș asocia. Deschidere față de mine și față de universul din jur. Am realizat că deschiderea este esențială pentru o bună comunicare. Îmi îngădui să mă observ și să observ, devin conștientă de mine și de ce mă înconjoară. Dacă asta e "acknowledge" sau măcar elementul esențial pentru "acknowledge", aș spune că, odată cu atelierul, am făcut pasul important spre o mai bună comunicare. Am sentimentul că la "deschidere" a contribuit destul de mult și personalitatea ta, Magda, felul tău firesc* de a fi (*sau a treia natură a ta, foarte frumos construită :) ). Ești o tipă mișto de tot, cum mi-ar plăcea și mie să devin, încetul cu încetul.
Iți mulțumesc.
C.

Cu toate că automat mi-am amintit vorb-aia: 'Learning is finding out what you already know.', o interpretez în sensul că tot ce am aflat de la atelierul de comunicare NESTworking a avut un ecou în interiorul meu. Dar nu fiindcă aș fi știut deja multe chestii. Mai mult, am avut de-a face cu foarte mulți stimuli noi, la care nu m-aș fi putut gândi niciodată de una singură. Deci să zicem că știam 10%.
Atelierul m-a ajutat să mă (re)prezint cu succes la interviuri și în multe situații în care aș fi dat bir cu fugiții, să fiu mai deschisă față de oameni, mi-a amintit că bunătatea este o resursă inepuizabilă
A.

Iti multumim si ne bucuram ca am avut ocazia sa te cunoastem. Nu prea ma pricep la vorbe mestesugite, dar ramane valabil ceea ce am zis inainte, a fost cursul vietii mele.
M.

To be continued - că mai avem :)

Mai avem și ocazia de a aduce cursul vieții prin cuib. Curge altfel apoi.
Info și înscrieri la nest @ nestworking .ro