17 dec. 2008

ce in-fiintari minunate pot determina cuvintele!

COACHING is about language - indeed.
Intraband, lasand oamenii sa vorbeasca despre si cu ei,
gasesc singuri acele urme ale lor mai eficace pentru ceea ce au ales sa fie in viata.
Urma este locul din care poti construi un fel de a fi.
Urma e locul in care vezi o directie si un sens.
Urma este locul in care esti cel mai aproape de tine,
fiind în afara ta, dar faptă a ta cunoscută de altul.

Iata cateva urme ale mele - de care ma bucur.
Si multumesc celor care mi le releva.

La 12:20am pe Decembrie 17, 2008, Amalia Picleanu a spus…
Magda este o persoana remarcabila, cu profunzimi, rigori si tolerante greu de egalat. Interlocutor de calitate, critic agreabil si responsabil, Magda constituie un reper pretios pentru cei ce vor sa isi slefuiasca stilul de comunicare.La 10:55am pe Decembrie 17, 2008, Virgil Palade a propus aceasta varianta de traducere la mica strofa din postarea precedenta

Putin timp imi ramase, si-atatea de facut,
Esti vesnic ocupat, ca mine – imi zic tacut-
Veni-va insa clipa ca un semnal divin,
Cand apa-n van cata-vom dar vom gasi doar vin.