4 sept. 2011

pauza

Ieri am deschis televizorul! :)
nu il deschid prea des,
şi, când o fac, îl închid destul de repede.
De data asta am stat să mă uit:
erau nişte imagini minunat filmate,
însoţite de o muzică ca din peisaj.
”haiti, mi-am zis, ăştia au reintrodus p a u z a!!!”
”Pauza” era o transmisie tv -
probabil că era nevoie să se reconfigureze.. releele.
Ce e releul?!
Poi, e o chestie care, acţionată de un anumit ”stimul”,
conectează.. o realitate la alta :)
!

Te bucuri de realitatea la care eşti conectat acum?
Dacă nu, ce-ar fi să te deconectezi un moment
şi să foloseşti unealta STOP,
despre care vorbeşte Tim Gallwey aici:
Nu prea e de aşteptat să îţi revii în jocul exterior
dacă jocul interior e deja pierdut.
Dar cum ar fi dacă ţi-ai acorda câteva secunde să te întrebi:
”Pentru ce joc eu azi? Care e obiectivul meu aici?”