12 oct. 2012

ce imi spun oameni frumosi (2)

in 2011/2012 :)

Dupa cursul cu tine s-a intamplat ceva interesant. Pana acum, lunea era zi de cosmar. Ideea ca incepe o saptamana de lucru, ca ma duc iar la munca, imi crea o stare de disconfort. Cred ca si figurami-era acra rau. Ei, de marti imi trecea. Lunea era un prag greu de trecut. Acum chiar vin de placere.
Stiu ce am de facut (nu ca inainte nu stiam), dar ma raportez altfel. (..)
Si toate astea se intampla pt ca am fost la un curs de comunicare tinut de tine. Si iti multumesc din nou pt ca mi-ai oferit sansa sa descopar o alta eu. O cautam de ceva vreme, dar nu aveam "harta" catre mine. (..)
Trebuie sa iti dau un feed-back. Au citit mailul si avem maine intalnire cu ei. Ne primesc la discutii. Este extraordinar. De 6 luni ne chinuim si uite ca pana la urma am reusit.
Elena

Din prima zi a cursului viata s-a schimbat inspre bine. Iti multumesc, inca o data, pentru faptul ca ai ales sa faci un curs asa cum ai simtit ca trebuie mai bine (daca profesorii pe care i-am avut in scoala ar fi depus macar jumatate din efortul depus de tine cred ca am fi fost cu totii mai fericiti).
Constantin

Vreau sa va multumesc pentru modul in care ati tinut cursul si cum ne-ati antrenat in exercitii si discutii.
Pe la noi si acum rasuna poznele si discutii ce le-am avut la curs si radem cu colegii si le povestim celorlalti ce am facut.
Ioana

Stimata Doamna,
Ma numesc Cornelia X. lucrez ca xxx si in urma cu 2 ani am urmat cursul de comunicare pe care l-ati tinut in cadrul xxx. In primul rand tin sa mentionez ca ceea ce am acumulat la cursul dvs. am pus in practica si am avut rezultate, bunicele la inceput iar in decursul celor 2 ani pot spune ca foarte bune. Fara a veni acum cu ''periatul'' pot cu mana pe inima sa spun ca ''mi-ati revenit in minte '' de fiecare data.
Va multumesc!Cursul il am la indemana si de cate ori am ocazia il dau ca exemplu celor cu care lucrez, aceste ganduri imi vin pur si simt nevoia sa vi le impartasesc.16.07.2009
Cornelia

Se întâmplă ceva extraordinar: COMUNICAREA CHIAR FUNCŢIONEAZĂ!