4 apr. 2013

”Top ten for Succes” - Thomas Leonard (2)



  1. Am menţinut un nivel foarte scăzut pentru cheltuielile personale şi de business. Trăiesc cu mai puţin de 40 000 USD pe an şi Coach U a lucrat numai cu voluntari. E greau să faci bani în zona de training şi ştiam asta. Dar lucrul pe bază de voluntariat mi-a permis să plătesc pentru greşelile pe care le-am făcut pe ”curba de învăţare” fără să pun în pericol compania. 
  2. Am ştiut că o să vând Coach University din ziua în care am început proiectul. Având acest obiectiv în minte, am avut libertatea necesară pentru a munci la realizarea lui. Am vâdut în 1996, la momentul şi omului cele mai potrivite.
  3. Am creat prin răspunsul la ceva şi nu prin efortul de a crea ceva anume. Viaţa este catalizatorul meu cel mai important. Sunt un ”răspunzător” la ceea ce se întămplă în jurul meu, mai degrabă decât un creator din nimic. Cheia este să te ”predai” deprinderii de a răspunde, decât încercări de a crea ceva cu totul nou (este extenuant). Inspiraţia mea vine de la alţii/de la viaţă/ situaţii, nu de la mine.
  4. Mă poziţionez totdeauna pe un drum progresiv al gândirii. Sunt interesat de modul în care gândesc eu şi de modul în care evoluează lumea. Citesc orice - de la Wired Magazine la The Economist, de la New Yorker la New York Times. Citesc pentru plăcerea de a citi, dar şi pentru că ştiu că această diversitate îmi influenţează gândirea şi îmi educă mintea, nu numai cu fapte ci şi cu IDEI.Creez prin intermediul a ceea ce simt/am şi am ALES să mă înconjor de idei, tendinţe, informaţii şi oameni/scriitori care mă afectează în chip minunat. E mult mai UŞOR aşa!
  5. Adaug continuu valoare, oriunde şi pentru oricine. Dacă am ceva ce pot să împart cu alţii sau dacă pot să îmbunătăţesc ceva ce am creat – aşa fac. Obiectivul meu pentru Coach U a fost să dublez valoarea pe care o obţin studenţii în fiecare an, menţinând însă nivelul taxei la 2495 USD. Mi se pare corect să menţionez că aşa se întâmplă. Nu ştiu să mai existe o companie care să gândească ŞI să şi facă asta.
Dacă ar fi să aleg care e factorul cel mai important în succesul meu, acesta din urmă ar fi: Adaug valoare, peste tot şi mereu, pentru că pur şi simplu îmi place asta!

(www.thomasleonard.com)