3 apr. 2013

”Top ten for success” - Thomas Leonard (1)


 
  1. Am avut o viziune. De fapt, la început, era ceva ce mă interesa foarte mult : cum să reuşesc să îi învăţ pe alţii coaching, mai repede şi mai bine. Asa mi-a venit ideea care pare prostească – să învăţ o persoană să fie coach într-o oră – dar m-a motivat pentru că era aşa de MARe şi crea o cu totul altă raportare la a-l sprijini pe altul să devină coach.
  2. Am creat un joc pe care şi alţii pot să îl câştige. Structurând şi popularizând coaching-ul am deschis uşa pentru mii de oameni care au putut deveni coach-i şi pot să câştige foarte bine din asta. Dacă oferi valoare adăugată şi tu primeşti înapoi valoare, în adaos.
  3. Am fost cu totul egoist în eforturile mele, şi totuşi..Am căutat să fac lucrurile care îmi ofereau plăcere, energie sau bani. Dar m-am pus totdeaunaa în pielea clientului şi am simţit, intuit sau întrebat ce le e cel mai de folos.
  4. Le-am spus celor care mă criticau să o ia din loc. Poate că aş fi făcut mai puţine greşeli dacă îi ţineam în preajmă, dar sunt extrem de sensibil la critici. Cred cu tărie că ceastă sensibilitate/reactivitate a mea mi-a dat posibilitatea să creez nişte lucruri foarte cool. Critică? Nu, mulţumesc!
  5. Am avut în preajmă câţiva coach-i şi parteneri cheie, care mi-au oferit un sprijin incredibil. Pe când cream Coach University, am beneficiat de un support emotional de care chiar aveam mare nevoie, ei m-au încurajat şi au garantat pentru mine pentru că aveau INCREDERE in ceeaa ce făceam. În plus, beneficiau personal şi financiar de pe urma efortului meu. (preluare din revista COACHING NETWORK no 2, rubrica ”His Masters Voice”, sursa www.thomasleonard.com)