6 nov. 2014

No news is the end /"Content marketing" 2014, o conferinta marca Learning Network

Content marketing inseamna in primul si in primul rand ''prezenta'': sa fii prezent pentru consumator, sa ai o prezenta de calitate, anume ca sa determini si din partea lui.. prezenta! La raft, la curs, la.. aceasta conferinta :)


Contextul actual reflecta dramatic efectele tehnologiei informatiei - e interesant cum un instrument schimba chiar continutul pe care era aplicat.  Traditional, obisnuiam sa spunem ''No news, good news'', ei bine, acum, cand oricine poate fi o sursa de informatie, o companie trebuie sa isi construiasca strategia de comunicare de marketing de la evidenta faptului ca ''No news is the end!''
Iar ''news'' inseamna continut: pentru ca viteza de informare - CAND ''se'' spune - e o variabila pe care nu o poti controla, e musai sa gestionezi atent CE&CUM.”

Am sa vorbesc despre cuvintele ''vanzatorului'' ca triggers al cadrelor de referinta ale ''cumparatorului'' Despre coaching in practica atentiei la consumator - pentru ca el este ''cititorul'' tau. Despre povestire ca instrument de marketing. Despre recunoastere si celebrare reciproca - furnizor si cumparator. Despre noul inteles al ROI: de la return on investment la return on involvement - cum a propus Kevin Roberts, CEO Saatchi Saatchi. Despre CQ - curiosity quotient - cel care poate avea un rol esenţial în consumer engagement. Şi despre ceva ce nu spun că voi vorbi - ''veniţi curioşi!'', vorba unui storryteler...mov ;) 

Am vorbit. Ieri. Cu succes :) Cu adevarat o experienta de invatare.
Content marketing arata direct valabilitatea perspectivei asupra ROI ca return on involvement.

Prezentarea mea a fost dupa cea a unui om pe care il admir mult Cristian Birta / Chinezu, pentru cunoscatori, cel care este cel mai utlizat blog din Romania. Am fost onorat[ de invita'ia de a scrie un guest post în primăvară: cum-sa-vrei-sa-utilizezi-coaching-cand-ca-persoana-desconsideri-actul-de-a-invata.
Ieri, m-am bucurat sa constat accentul pe care l-a pus Cristi asupra contextului si a perspectivei ca factori care determina esential efectul content-ului, deci succesul vanzarii - desigur, nu ne vorbisem!

Prezentarea s-a numit "Bond. Relationship Bond." titlul prezentarii, este, el insusi, un story!Am sa o incarc pe profilul de LinkedIn
A, când am spus că nu spun despre ce voi vorbi era în chestie o povestire intr-un cuvant, ghici, cuibule, ce e ;)