“Content marketing inseamna in primul si in primul rand
''prezenta'': sa fii prezent pentru consumator, sa ai o prezenta de
calitate, anume ca sa determini si din partea lui.. prezenta! La raft,
la curs, la.. aceasta conferinta :)
“Contextul actual reflecta dramatic efectele tehnologiei
informatiei - e interesant cum un instrument schimba chiar continutul pe
care era aplicat. Traditional, obisnuiam sa spunem ''No news, good
news'', ei bine, acum, cand oricine poate fi o sursa de informatie, o
companie trebuie sa isi construiasca strategia de comunicare de
marketing de la evidenta faptului ca ''No news is the end!''
Iar
''news'' inseamna continut: pentru ca viteza de informare - CAND ''se''
spune - e o variabila pe care nu o poti controla, e musai sa gestionezi
atent CE&CUM.”
Am sa vorbesc despre
cuvintele ''vanzatorului'' ca triggers al cadrelor de referinta ale
''cumparatorului'' Despre coaching in practica atentiei la consumator -
pentru ca el este ''cititorul'' tau. Despre povestire ca instrument de
marketing. Despre recunoastere si celebrare reciproca - furnizor si
cumparator. Despre noul inteles al ROI: de la return on investment la
return on involvement - cum a propus Kevin Roberts, CEO Saatchi
Saatchi. Despre CQ - curiosity quotient - cel care poate avea un
rol esenţial în consumer engagement. Şi despre ceva ce nu spun că voi
vorbi - ''veniţi curioşi!'', vorba unui storryteler...mov ;)
Am vorbit. Ieri. Cu succes :) Cu adevarat o experienta de invatare.
Content marketing arata direct valabilitatea perspectivei asupra ROI ca return on involvement.
Prezentarea mea a fost dupa cea a unui om pe care il admir mult Cristian Birta / Chinezu, pentru cunoscatori, cel care este cel mai utlizat blog din Romania. Am fost onorat[ de invita'ia de a scrie un guest post în primăvară: cum-sa-vrei-sa-utilizezi-coaching-cand-ca-persoana-desconsideri-actul-de-a-invata.
Ieri, m-am bucurat sa constat accentul pe care l-a pus Cristi asupra contextului si a perspectivei ca factori care determina esential efectul content-ului, deci succesul vanzarii - desigur, nu ne vorbisem!
Prezentarea s-a numit "Bond. Relationship Bond." titlul prezentarii, este, el insusi, un story!Am sa o incarc pe profilul de LinkedIn
A, când am spus că nu spun despre ce voi vorbi era în chestie o povestire intr-un cuvant, ghici, cuibule, ce e ;)