10 dec. 2023

Nestworking - o deprindere? Da! :)

Îmi place mult această variantă augmentată a Piramidei lui Maslow pentru că validează abordarea de tip NESTWORKING - empowerment pentru transformare. E simptomatic şi faptul că sunt zburători care mi-au spus că ar dori să susţină chiar ei atelierul, vor, adică, să sprijine transformarea altora: sunt în zona ''transcende''. Bun aşa!


Vorbeam aseară, la ultima sesiune de Nestworking I, despre practica RANDOM KINDNESS. Mi-am adus aminte de postarea asta de pe blog.

Deprinderea de a recunoşte bunătatea din fiecare om duce la dezvoltarea deprinderii de a recunoaste "bunatatea" fiecarei situatii - acel ''what is in here for me?'' Practicarea deprinderii consolideaza increderea si curajul de a alege asa cum vrei. Nimeni nu e "eu-actualizat" de altul...