9 apr. 2012

acadeaua curcubeaua/Revista de Povestiri


“Purtat de inspiraţie, am pictat-o perfect. Dar mirosea a acuarelă, era şi nu era la fel. Am refăcut-o. Şi încă o dată. Şi iar. Şi iar. Şi apoi mi-am amintit de pliculeţele de zahăr din buzunar pe care mi le îndesa mama peste tot,” în caz că te ia cu ameţeală, pisunov”. Ce-ar fi să le pun eu în acuarelă? Pictez parfumul dulce şi o să fiu fericit!”
Dacă Magritte ar fi s c r i s desenul cu pipa,





cam aşa imi închipui că scria. În plus, între timp, Steve Jobs a zis că ştii despre un produs ca e bun dacă îţi vine să îl lingi. Deci, da. Clar. Îţi vine!
“Eram ameţit de bucurie, lipit de curcubeea dulce. Parfumată. Dulce. Şlup. Ce gust minunat!”
Şi mie mi-a plăcut. “şlup” :)
Citatele sunt din povestirea Motanov şi acadeaua, Revista de Povestiri, nr 1, martie 2012







aceasta este o acadea :)