20 iul. 2013

Domnişoara H...








"Pe stradă mergea uşor, cu paşi mici, sărind peste băltoace, o fată cu cercei roşii, ascunsă sub o umbrelă transparentă în formă de meduză. Nu era singură, călătorea cu o buburuză, care-i şedea confortabil pe gulerul hainei. Cu domnişoara H, căci despre ea e vorba, am împărţit cândva cabina unui lift, iar la ieşire mi-a întins timid o carte de vizită pe care scria: "Doamnişoara H, comisionar de vise". De la cine vine H, m-am întrebat. Să fie de la Happiness?"
Superscurtele, pagina 25, Revista de Povestiri 12

Totdeauna m-am întrebat
ce pot să-i spun unui om pe care îl văd în lift,
ce rost (rostit) să aibă această viaţa pe scurt,
ca să nu ne murim unul altuia imediat ce coborâm.
(aţi observat? chiar dacă urci, din lift cobori!)
Iată, îmi fac 1001 cărţi de vizită :))
(nu mă întrebaţi de ce 1001, că ştiţi!)

imagini din.. 'realitatea alterată' de bulgarul Christo,
cam minunat artist