3 mai 2015

''Azi e ziua de recomandari''


NESTworking - atelierul de coaching in comunicare pe care l-am desenat acum aproape doi ani - a ajuns la ediţia cu numărul 15. Mă bucură mult rezultatele pe care le văd - pentru că chiar se văd: cam de la a patra întâlnire, oamenii sunt mai frumoşi, obiectiv vorbind, nu în sensul cam sleit de continut al metaforicilor (diminutiv de la metafora :)) din social media.

Mult-mult mă bucură şi cuvintele pe care le scriu când preiau anunţurile şi recomandă atelierul. Iată câteva cuvinte bune - bune nu pentru că sunt de bine, ci pentru că sunt descrieri a ceea ce determină atelierul meu: NESTworking are urmări :)

''Azi e ziua de recomandari. incep cu Magda, dati o fuga asta seara la atelierul ei, chiar merita. pe cuvant de cursant :)''

''Workshop-urile m-au ajutat sa invat, dar Nestworking m-a facut sa ma descopar. Am aflat si ce ar trebui sa ma impresioneze ca sa schimb ceva in viata mea si am constientizat ca aveam "buzunarul doldora" de niste idei care abia asteptau sa incolteasca, asa cum bine a spus Magda. Recomand oricui.'' (Valeria Tudor)

''Magda Bunea, persoana peste care am dat inițial in Google, căutând răspunsuri la unele întrebări legate de comunicare și relaționare. Am cunoscut- o apoi la Nestworking - Atelierul de coaching în comunicare - cea mai frumoasă experiență de învățare a acestei primăveri.''

''Daca vreti sa cunoasteti unul din cei mai faini oameni din Romania, mergeti la cursul de comunicare. bine, e util si daca va intereseaza dintr-ale comunicarii si, in general, ale traitului cu spatele drept si in armonie cu sine ‪#‎MagdaBuneaFanClubMember‬ (Alexandra Ene)

"Inner game" este unul dintre conceptele cele mai puternice de constientizare de care m-am "lovit" vreodata, iar Magda Bunea este o persoana pe care imi doresc sa o fi cunoscut mai devreme.''

Daca vreti sa ma cunoasteti.. la timp ;), inscrieri la simina at revistadepovestiri .ro
E bine cand e bine mai mult!