31 mai 2015

NESTworking - high emotional connection & audience-centered content


Titlul cu care e promovat pe feed-ul FB articolul (din care e imaginea) de pe Harvard Business Review e From ''I have to'' to ''I want to''
NESTworking este cam asta: oamenii sunt bucuroşi de ei înşişi, îşi clarifică situaţiile care îi ţin pe loc, observă alte perspective de soluţionare, au mai multă încredere în ei, antrenează foarte mult atenţia - pentru că primesc şi oferă feedback observaţional de calitate. Atenţia şi la CE, şi la CUM.
În fapt (sic!), se întâmplă foarte rar în viaţă să acorzi şi să primeşti atenţie atât de mult timp.
O participantă mi-a spus că i se pare greu de replicat un astfel de format de învăţare - şi am avut răspuns bucuros: ştiu destul de mulţi absolvenţi care sunt nestworkeri pentru cei apropiaţi lor - personal sau/şi profesional. 
Un atelier intensiv va fi anunţat în curând.