19 mar. 2016

Simina Diaconu nu știe cine e, dar știe ce face. Îi place să citească, să scrie, să socotească - iată că se putea opri la clasa I

:)

Despre Revista de Povestiri, antreprenoriat cultural și schimbare
în câteva din interviurile editorului:

La început:

Într-adevăr, ”mai vedem, cu idei plouă” din interviul de aici:
Proiectul s-a născut toamna trecută, ca orice idee, într-un context-purtător



La mijloc

”Mi se pare că am făcut o promisiune pe care trebuie să o țin cât de mult pot. Deci, să zicem că m-a motivat angajamentul.(să continue publicarea lunară, n.r))”
Simina Diaconu: E un public care nu e apăsat de realitate, poate găsi în ea pliuri în care să se piardă, care să îl fascineze, așa cum poate făcea și Amelie. E vorba de un public cu o anumită perspectivă asupra vieții. Curios, curajos, prietenos.

”Fara voluntarii mei, nu se putea. In fine, nici nu vreau sa mai zic ca e greu, am constatat ca empatia e ceva de o mie de ori mai rar decat mi-am imaginat.”
 Din interviul de aici: Motivul pentru care vreau sa publicam colectia in engleza e ca nu sunt fana ideii „mai bine-n satul tau fruntas”. Nu-mi pasa atat de mult cat de codas la oras o sa fim, vreau sa fim la oras.

La un nou început

Revista de Povestiri e locul de joaca al scriitorilor de orice nivel - juniori, intermediari sau seniori. In spatele proiectului se afla Simina Diaconu si alti cativa entuziasti indragostiti de scriitura de calitate, pe care i-am mai cunoscut (o intalnire pe video e aici, si inca una, text).
Dupa debutul din print, acum mai bine de trei ani, Revista de Povestiri si-a mutat, recent, tot continutul in online, petrecandu-se astfel un soi de repozitionare. Pe langa partea de publishing, echipa organizeaza ateliere creative - sursele financiare ale proiectului - mutate, si ele, pe un nou site numit Clubul Revdepov

Din interviul de aici: Simina spune, insa, ca desi strategia s-a schimbat, misiunea revistei ramane aceeasi