8 aug. 2013

ce îmi spun oameni frumoşi (3)


Am incercat sa aplic ce am invata la curs. Incredibil merge! Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ies din “harta” si sa-i tratez pe toti oamenii din jur ca fiind OK. Si asertivitatea functioneaza! Oamenii din jur se simt mult mai bine cand aud altceva decat “probleme”, “nu pot”, “este imposibil” si altele din aceeasi categorie.
Cristian

Sunt emotionata sa comunic cu tine, si asta pentru ca m-am imprumutat de la tine de cand am fost la curs de putin mai mult optimism, stare de bine, gandire pozitiva, de AER in comunicare ( ador expresia).  Mai am multe de invatat, realizez foarte bine acest lucru, dar acea saptamana am sa o binecuvantez mereu pentru ca m-a trasnformat putin si, culmea, eu, Marilena, dupa doar o saptamana reusesc sa deschid apetitul pentru inteligenta emotionala si NLP si altora, apropiati mie.

Gandirea pozitiva am invatat-o de la tine - cateodata ma ridic in picioare in birou si imi spun in gand arati minunat astazi, te simti bine in pielea ta. Colegii s-au obisnuit deja si nu mai comenteaza. (..)
Am vazut ca vei avea o noua sesiune de training - parca saptamana viitoare. Nici nu stiu (inca) cursantii cat de norocosi sunt ca participa la acest curs cu tine, dar vor realiza saptamana viitoare.
Luiza

Nu v-am spus direct, dar sunt convins ca stiti ca faceti parte din aceia care fac diferenta.
Adica zi de zi ai de lucru cu tot felul de personaje (stiu ca "Toti oamenii sunt OK") si ai impresia ca lumea a luat-o razna. Si intr-o zi, cu totul neasteptat, te intalnesti cu cineva si spui: "Ecce homo".
Bogdan