18 aug. 2013

"Follow-up" sau despre ce urmă laşi (1)


Iată ce text au primit participanţii la cursul de comunicare
organizat de Asociaţia Brokerilor în 2011-2012.
Au fost programate 6 cursuri,
datorită cererilor au mai fost anunţate încă 4,
şi datorită.. datorită! :)
am mai făcut încă unul.
Au fost nişte întâlniri minunate, cu oameni minunaţi.
Mulţumesc încă o dată!

Subject e-mail: Follow-up *

O poveste de parcurs!!!
(oups)

Se-anuntase curs cu.. urs:
Unu de se mormaia, stand dupa tejghea!
"Treaba lui! - că nu a mea"
imi ziceam in sine, ducându-mă pe mine
să fiu - cum mă ştiu. eeeeeeee!

Harta mi-am impachetat, nu cumva sa ma incurc
in vreun papuc pus dinadins in teritoriu,
şi am hotarat ca va fi meritoriu sa calc pe oricine
mi se va parea ca nu e din ea.
"Eu sunt ok.
Dumneata, in schimb, ai ceva, crede-ma,
ca eu sunt cineva cu identitate,
tocmai pentru că pot să am acest efect concret:
nu esti ok!"

Ei, şi ce (să) vezi, să crezi!
incet-incet, au apărut din sine
- (si nu s-au dat la nimeni! :))
toţi Prezenti si oameni Foarte Bine!
Sa le fie de successsssss.. in mersssssss
:)

Magda


*'Folouap' e chestia aia care se face dupa un curs,
Ca sa nu creada cursantul ca a scapat (oups!).. ocazia
de a face ceea ce a ales liber sa faca in timpul cursului.
A fi ce a ales sa fie, cum ar fi.
Aci, 'cum ar fi' in seamna 'de exemplu'.
Cum ar fi?!!?! - aici, e pe bune :)

Urmarea urmării - câteva extrase din ce au răspuns colegii -
în postarea următoare.