19 aug. 2013

"Follow-up" sau despre ce urmă laşi (2)


Following-up the follow-up:

Intr-adevar, am venit la curs crezand ca va fi tinut de "urs"si surpriza : era Vulpea :)))):) care ne-a "pacalit" sa comunicam sincer, empatic si, mai mult, ne-a invatat ca toti oamenii sunt ok, lucru pe care il uitasem de muuuuult.Victoriţa

Sunt atat de entuziasmata de curs, incat este primul subiect pe care inca il abordez cu cei cu care ma intalnesc pentru prima data de la terminarea cursului. Mi-am comandat parte din cartile recomandate. Ileana

Magda, putini profesori/cursuri intâlniti vreodata in viata, m-au marcat asa de mult.
Feedback sau, ma rog, feedforward depinde cum o luam. Ajuns acasa dupa ultima ora de clasa trag repede un coaching cu fiica mea, care era in preajma unui examen greu, dupa care incep sa fac nitica analiza tranzactionala (a se citi: "fac pe desteptul") cu sotia explicându-i "rolurile" pe care le jucam noi in diverse situatii si, bineinteles, luni de dimineata m-am pus sa aplic la greu cu colegii diverse lucruri pe care le aveam proaspete in memorie (i-am pus sa spuna ce simt despre niste probleme de-ale noastre curente, sa stea cu spatele drept si sa priveasca inainte; he-he, stiti voi...).
Ce  mai, am ramas setat pe "communication mode"!
Alex


To be continued! ;-)