A întreba înseamnă a face afaceri.
Emisiunea a apărut după declanşarea crizei economico-financiare.
Înainte, Richard Quest era realizatorul ”business traveler”.
Emisiunea există şi acum, dar, mai mult decât de întâlnirea cu alţii,
acum e nevoie de întâlnirea cu tine însuţi.
”Our minds are no less inventive (…) Our capacity remains undiminished.” Sunt cuvintele lui Barack Obama pentru americani. Ce spun aceste cuvinte?
Tu eşti răspunsul. Tu ai capacitatea să faci ce trebuie. Tu ai succes.
E nevoie de întrebări pentru a avea răspunsuri.
Pentru a acţiona. Pentru succes.
E nevoie de cineva care:
1. să îţi creeze senzaţia urgenţei atingerii obiectivului propus
2. să îţi valideze deruta şi să te însoţească în procesul găsirii unei soluţii
3. să îţi faciliteze revelaţia viziunii optime şi a faptului că poţi să o realizezi
4. să te ajute să clarifici şi să explorezi opţiuni pentru a avea rezultatul dorit
5. să îţi consolideze energia de a decide ce să faci, puterea de a face
6. să te asiste să obţii rezultate cât de mici, într-un timp scurt
7. să te ajute să analizeze consecinţe şi feedback, şi să corectezi
8. să faciliteze internalizarea acestui alt pattern, de succes*
Acest facilitator al întâlnirii cu tine însuţi este coachul.
A avea un coach înseamnă
a avea acces la valoare. Valoarea ta.
(De restul se ocupă Forbes:))
*vi se pare ceva cunoscut, nu-i asa?
John Kotter – ”Eight Change Phases Model”:
1. Establish a sense of urgency
2. Create a coalition
3. Develop a clear vision
4. Share the vision
5. Empower people to clear obstacles
6. Secure short-term wins
7. Consolidate and keep moving
8. Anchor the change
Magda Bunea, coach
De ce eu? Iată o primă întrebare. Quest means business!
Sunt gata să vă răspund!