Cand se vorbeste despre pregatire profesionala, comunicarea este ultima pe lista*, dupa management de proiect, managementul schimbarii etc, fara sa se observe ca este instrumentul, abilitatea prin care le poti dezvolta pe toate celelalte. Daca "instrumentul" este ciobit, poti sa tai cu greu in... painea leadership-ului. În citatul de mai jos e de observat că negocierea şi leadershipul se bazează tot pe comunicare - înţeleasă şi drept comunicare interioară, întrapersonală, nu numai inter-personală:
Pe de alta parte, ma intereseaza implementarea schimbarilor la nivelul organizatiei.
Am avut astfel de proiecte in care este combinata strategia de comunicare interna cu coaching-ul pentru cresterea leadership-ului la toate nivelurile de munca. Se asigura astfel un raspuns mai eficace la schimbare, care schimbare iata ca e... neschimbata in modul continuu in care se manifesta.
Despre alte mofturi, softly, aci, în interviul de pe avocatnet.ro: Un om frumos e un erou ospitalier
Despre cum să creşti calitatea comunicării - vino la NESTworking! Aici, pentru publicul larg: www.revdepov.ro/nestworking şi aici pentru programe in-house: nest@nestworking.ro
..........
*interesant de observat că aceeaşi slabă atenţie se acordă dezvoltării abilităţilor de comunicare şi pe parcursul educaţional,deşi comunicarea apare prima în topul celor mai importante calităţi de care simte că are nevoie un absolvent pentru a-şi găsi un loc de muncă bun - sursa imaginii www higherdstrategy com:
: