15 oct. 2015

În căutarea AER-rului :) (Open workshop cu NESTworking)


AER este acronimul pe care îl folosesec de mai bine de 5 ani pentru atenţie, empatie, respect.












Dacă te observi şi îţi spui că:

- ''Poate ca ma aflu in fata unei hotarari mari in viata si nu am curaj sa fac pasul. Poate ca tocmai imi creste echipa si trebuie sa ii motivez pe toti, vechi sau noi, dar nu-mi gasesc timp pentru asta. Poate ca responsabilitatile mele s-au dublat in ultimele luni si nu reusesc sa prioritizez suficient de bine activitatile. Poate ca fiul meu adolescent are nevoie extrema de mine si nu stiu cand si cum sa-l ajut. Sau poate ca pur si simplu am decis sa fiu aproape de oameni intelepti, care-i inspira pe ceilalti, iar Magda este unul dintre ei. Poate ca-s toate astea laolalta. Cred ca nestworking-ul ar putea, daca nu sa dea raspunsuri definitive, atunci macar sa ma ajute sa-mi setez altfel mintea. De aceea as dori sa particip la aceasta sesiune.'' (I.T.)

- ''Am nevoie sa fiu mai asertiv in relatia cu angajatorul meu, cu atat mai mult cu cat intentiile mele sunt foarte bune'' (A.K.)

- ''Imi doresc foarte mult sa particip; descrierea lui mi s-a parut foarte interesanta si vreau sa particip pentru a-mi putea dezvolta abilitatile de vorbire, ascultare, sa invat tehnici corecte de gestionare a conflictelor, sa redescopar noi cai prin care pot practica asertivitatea; as vrea totodata sa invat cum sa fiu atenta la ce se comunica dincolo ce se spune prin cuvinte (limbaj nonverbal, etc). Plus ca m-ar ajuta mult in job: lucrez intr-un departament de relatii clienti, unde vorbesc mult cu oamenii si mi-ar fi util sa stiu sa comunic mai clar, mai direct, mai putin emotional.'' (I.S.)

- ''Ma aflu la inceputul unui drum nou, atat din punct de vedere profesional cat si personal. Din acest motiv caut sa ma dezvolt si sa construiesc ceva nou peste ceea ce am construit pana acum.''(A.N.)

- ''Pot sa spun ca din momentul din care am aflat de cursul de comunicare am inceput sa imi imaginez cat de mult se poate imbunatati calitatea vietii daca ai la indemana instrumentele potrivite - in cazul de fata posibilitatea de a comunica mai bine cei din jurul tau si de a te putea face inteles. Nu stiu daca problema pe care o am eu, sau cred ca o am eu, este o problema comuna multor persoane (desi tind sa cred ca da), insa cred ca acest curs ma poate ajuta. Eu lucrez cu oameni (munca in echipa) si imi este foarte dificil sa comunic cu o parte din membrii echipei. Imi doresc sa evoluez si cred ca participarea la acest curs ma poate ajuta.'' (L.C.)

- ''De ce vreau sa vin la Nestworking? Pai, in primul rand pt ca m-a atins vorbirea Magdai despre asta, mi s-a parut interesant si mi s-a parut mai ales interesant sa lucrez cu ea. Sa fiu complet sincera, nu am inteles exact ce anume se va petrece acolo, am ramas doar cu explorare de sine si (fise de) observatie - ceea ce pentru mine suna perfect, rezonez! si oricum aceasta este tema centrala a preocuparilor mele din acesata perioada: cum sunt, ce/cum/de ce fac.'' (A.M.)

Deci, daaaa...: ''am nevoie sa imbunatatesc felul in care comunic, iar atelierul organizat de voi pare sa fie exact ce am nevoie pentru asta.''

Urmăriţi programarea atelierelor  NESTworking pe anul ăsta - sunt numai 9 locuri, pentru o activitate de calitate. Vino să iei un AER sănătos!

www.revistadepovestiri.ro/coaching

..........................................
În imagine, pagina cu articolul dedicat AER-ului comunicării în cadrul organizaţiilor, articol apărut în 2011, în revista de people management, editată de România liberă.